Thursday 2 June 2011

Jalan keluar la dik...

Hehehe..entry kali ni agak lawak sikit la ek..berlaku di hospital tmpat aku fisio la..cite die bermule apebile hospital membuat renovation and segale jalan yang dekat dan mudah di hafal di tutup.macam haram...dah la ak berkaki empat..suke2 je tutup shotcut..pe pun tak bleh...yang aku geram sangat jauh tu satu hal la kan..ni masuk ikut jalan len kua ikut jalan len..memang aku meroyan2 la kat situ....grrrr..sengal..

ok lepas abis aku senaman kat gim sume..aku pun kua la nak gerak balik..aku pun tercari2 la jalan kua pusing sane sini kat tempat tu jugak aku kua..nek berpeluh aku cari...baju aku pun lenjun macam orang lari 400 meter..huhu..lepas 2 aku nampak la sorang cleaner ni and aku pun tanye la jalan kua..mcm2 bahase aku pki kat cleaner ni satu pun tak paham..hampeh betul..die nak gak orang cakap bahase ibunde dia bahase nepal..

Lepas tu ak nampak sorang budak men lari2..memang tak kediaman budak ni..dari aku masuk mule2 tadi sampai la aku nak kua..sek lari je..banyak betul stamina budak ni kan..tak reti penat ke..aku yang tengok pun nek penat..aku pun panggil la budak ni and tanye jalan kua mane tau die leh tunjuk kan..dari tadi sek lari je compom2 die tau..hehehe...aku pun tanye la..'adik kua katne'..die gelak2 smbil pandang ak pelik..emmm..aku pun heran la asal die gelak2 ble ak tanye kan..pas 2 ak pun tanye lagi..'adik men lari2 mesti tau kua katne kan..boleh tunjuk abang tak..'.die pun angguk la..pas tu die kate 'abang kene tunggu jap..mak kat dalam lagi nanti mak kua adik tunjuk..'aku pun cakap la just tunjuk je..nanti bleh smbung men balik..pastu budak yang terlebih bijak ni jawab balik..'abg kan nak tau adik kua katne..kene la tunggu mak dulu nanti adik tunjuk la sebab adik kua kat mak adik punye..'tekejuk gile ak dengar budak tu jawab..adekah aku salah pertanyaan or budak tu yang xreti bahase or xpaham bahase..aku pun pe lagi..sebelum budak tu buat bukan2 bek aku blah dlu..kang tak pasal2 je..black list..hehehe...sengal..

p/s..budak2 sekarang lagi advance dari kete kan..so hati2 la kalau tak..compom bikin malu sendiri..huhuhui..

No comments:

Post a Comment