Sunday 9 October 2011

bulan menunjuk jalan menuju cahaya

tadi mase aku tengah lepak-lepak gan membe-membe kat pankin depan umah tu 
saje aku tengok-tengok langit kot-kot nak ujan  ke kan tapi len pulak yang aku nampak.
bende tu cantik sangat..xpenah aku tengok sebelum ni...malam ni pulak die muncul
macam kubah pun ye jugak tapi nampak macam menutup langit..terang je..
tenang je tengok..nak tau kan pe bende tu..heee..
^
^
^
^
^
^
^
^
^

ha ni la die yang aku cakap tadi
>>bulan<<
cantik bulan malam ni..sekali tengok macam satu corak or something yang aku pun xtau nak terangkan camne..seolah-olah macam lampu neon pun ye jugak..tapi kalu tengok real memang besa n nampak dekat
bulan kat tengah and de satu objek bercahaye kat penjuru bulan arah pukol 2
pastu kelilingnye de gelung besa yang memang besa and de biasan cahaye g..
gelung tu nampak rendah tapi bulan jauh kat atas..memang mengagumkan aku..
kalau tengok betul-betul macam satu terowong menghale cahaye..jalan yang lurus ke arah yang terang..aku harap korang paham maksudnye..malam ni je tuhan da tunjuk sesuatu...
sesuatu yang kite lihat kite nampak cantik tapi sebenarnye ade mesej tersembunye..
so renung-renungkan dan fikir-fikirkan...
sayonara..and jumpe lagi..

No comments:

Post a Comment