Sunday 4 September 2011

berlalu ramadhan fajar syawal menjelma

yee..raya-raya..selesai sudah sebulan kite berpuase nampaknye kan..and blog ak pun sebulan da xdi selongkar kemain tebal habuk gan segala kejadah haram nye la..adoi..ramai yang soh ak update..sori la geng xde mase la..hehehe..ok la cukup takat tu pembuke bicare aku ok..pejam celik pejam celik dah abis puase..rase macam sekejap sangat je..tau-tau dah raye kan..yang pose penuh tu seronok la time raye kan..yang aku pelik yang xpose pun seronok gak macam mane cerite ni..adoyai..

ok la kawan-kawan..dikesempatan ini aku ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf andai nye sepanjang perkenalan kite aku ade mengguris ati gan perasaan korang ke tercakap lepas ke..bergaduh yang xde punce ke terdendem ke kan....aku cume orang biase je memang tak terlepas dari buat dose kan..almaklum la kadang-kadang pe yang kite cakap ape yang kite buat tu kite xsedar yang kite dan pun membuatkan seseorang tu terase ati gan kite kan..so lagi sekali aku ingin mohon ampun dan maaf pade semua xkire yang kenal aku or xkenal..and last aku nak ucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MOHON MAAF ZAHIR BATIN
jumput datang la rumah ea..kite raye sebulan kan..hehehe


terimelah kat saye ni.:)

No comments:

Post a Comment