Thursday 29 September 2011

hari yang mengstresskn..

hye kawan-kawan..sori lame xupdate blog ni..bzi skit la pg g kje balik nampak katil terus tido..memang tak la kan nak update..heee..ok la ri ni aku pun xde la cite sangat cume nak lepas geram sikit la kan...dah sekian lame aku bercuti la ni cek kena keja balik la noh..klu x xde la income cek..heee

minggu ni memang menstresskan aku la..dengan bos yang macam hantu nye perangai dengan keje yang melambak-lambak dengan computer hang dengan segale bagai masalah la senang cite..mentang-mentang la aku lame cuti sume nak amek kesempatan geram gile aku...da la bagi keje punye banyak dengan ayat da macam orang xpernah sekolah da aku tengok..kate engineer tapi ayat aku lagi orang paham la..pastu belum siap satu keje da keje len lak sampai..pastu soh aku kua g tengok site sane sini..die dok lepak gayut dalam opis..barua nye bos..da la soh wat macam-macam pastu nak submit hari yang same jugak pe ingat aku robot ke..sume keje aku nak buat..banyak cantik muke..makan tapak tau la..
ikot ati nak je aku lemparkan sume file-file tu kat muke die..kje punye banyak bagi tapi bile time nak nek gaji macam-macam cakap..kte xwat kje la selalu tido la..memang mintak la kan..xpe-xpe kali ni ko wat aku kan..one day oarang buat kat ko balik sendiri mau ingat la ye.. 
da la sampai sini je sesi lepas geram aku t aku sambong g ek..


No comments:

Post a Comment