Monday 5 September 2011

tema tahun ni purple ye

seminggu berhari raye kunjung mengunjung rumah terbuke hoi..jalinkan kasih sesame kite lupakan saje sengketa lama hohohoi...hai lemang ketupat semua telah terhidang untuk dijamu pada tetamu yang datang dipersilakan tua dan muda tiba hari raya semua bergembira..ok da abis lagu kite berbalik pade story yang aku nk tulis ni..

ok tema family aku tahun ni wane purple..kalu agak-agak nak rase penampa berapi ibu aku pakai la wane len..kang orang pagi raye makan ketupat gan rendang aku lak makan penampa..haha..mule-mule aku xagak la ramai pakai warne purple tahun ni kan..kre xde la orang panggil tahun boria lagi..sekali time perdane menteri bagi ucapan raye tu aku tengok die pun purple..da tu colour gan corak same lak tu..adoi..tiru nampak dato...pastu mase aku pegi semayang raye tu de la jugak tapi xramai..yang ramai wane merah la..pas smyang aku terus ke gombak beraye family belah ibu aku..ok la ramai merah gan purple..than pastu aku kekampung lak..

sampai umah nenek aku nampak ramai lak purple..ah sudah..pastu pas asar wat doa selamat..mase tu sume sedare aku datang la kan..lagi la aku terkejut..ape xnye sume purple..de pun satu due je wane len yang len purple..mak ai..boria lagi la ni..pastu dorang boleh lak nak tuka kain..kahkahkah lawak-lawak..badan kalau sepesen xpe ni de yang mcm tong de yang macam plawood...hahahaha..rase-rase tema tahun depan wane pe lak ek..jangan sedondon g da la..xnk aku sek kne bahan je..k la sampai sini je cerite aku nanti aku story the mory lagi k..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MOHON MAAF ZAHIR BATIN


betul..betul..betul...hehehe..

No comments:

Post a Comment